Wednesday, March 4, 2009

passport

hari ni aku p renew passport. melayang 300 hinggit. tapi travel punya pasal, pejam mata saja bah. disebabkan air asia punya promotion tambang murah, ke manila (rm90 return ticket) aku pun telah ke imigrisen labuan untuk urusan pembaharuan passport.

cik farah, bila kita nak gi jalan pakai passport sama2?

di sini banyak juga aktiviti berjalan2 diadakan. april 2009 ada trip ke brunei. august ni kalau tiada aral melintang aku akan ke manila bersama rakan sekerja. so kiranya tahun ni aku nak lawat negara2 asia sebelum pergi jauh ke eropah.

basically both of us will fly from kk-manila.we ll spend 5days 4nights in manila.our main objectives are to visit manila and enjoy the moments there. shopping is not in the list. hehheh..budget holiday la katakan..

3 comments:

chekgu Bani Hassim said...

gile besh...
jeles, jeles...

CIK FARAH said...

Ko jgn cik lin tanya pasal pasport.. sedih aku dah bertahun2 masih lagi ada niat belum tertunai niat aku. Kalau kak Sally Seksyen 9 tu tahu aku tak buat pasport lagi mau pecah perut dia gelak kan kau... Cik Lin nak ikut ko g... Aku nak g gak!!! Tak kira nak ikut gak (sambil berguling2).

Linda said...

ahahahha...boleh jer cik farah, kitorang g manila 3august-7augst.flight dari kk-manila.rm100 pergi balik termasuk satu beg check in.