Friday, March 27, 2009

masihkah kau ingat?






















































1. gambar adik kesayangan cik farah.
2. gambar kita hari sukan kan?
3. Anugerah ape kita dapat masa ni? ahahahah

9 comments:

Chekgu BaniHassim said...

seksanye budak bertige ittew...
dah celen sape paling kecut ke?? huhu

CIK FARAH said...

1.Bukan adik aku ler adik shadi tu!!! N yang utama BUAH HATI HAZREN OR CIKGUBH!!!!
2. Hari Aerobikthon tu.. Org kat blakang tgh buat kita posing kat depan... Aku rasa aku dah delete video mat mie buat dgn penuh perasaan kalau tak leh pamer...
3.Tu anugerah guru paling glamor utk ko dan aku guru ceria. Tu semua masa zaman aku sek ptg ler memang tak de tekanan tapi bila pagi je pehh terus tension. namun sesi pagi mengajar kita tentang manusia dan pengalaman hidup.

Muslimahsolehah said...

teringin nak dapat anugerah guru muslimah..hehe..perasan..padehal tak muslimah langsung aku nih

bjorx said...

ahahahha!..

aku terjumpa gambar ni, tu yang aku masuk kan dalam blog...

Chekgu BaniHassim said...

korang nih....tak baik la gosip2kan aku...
aku ni suci tau...
hahaha

Ibn Hajar said...

amboi amboi anak dara mane tuuuu....tak kenal pulak tapi macam kenal.. maklumlah orang dah ade skill brenag kan...


Ada gambar baru la best..

He heh 2 farah pegang plug sape tu hah hi hi..hari guru 2007

princess damia said...

adik aku la ek..
hampeh betui korang nih....
huahuahua..
letak la lg pic korang.. mak suka nk tengok.. huhu..

bjorx said...

hehehhe...siapla kau hazren, kena gossip dengan adik shadi...ahahhahah...kalaulah kitorang ada lagi kat sana...heheh..tak dapat aku bayangkan..

ustaz, gambar baru memang ada tapi skali2 tengok gambar lama syok juga..

CIK FARAH said...

Helo ustaz org dapat gak ler anugerah, tu plak org tu... mana plak pegang org lain punya..