Thursday, April 23, 2009

pay day

1. hari ini hari untuk semua pegawai kerajaan melangsaikan bil dan hutang. ini bermakna semua atm machine akan penuh dan panjang. so untuk mengelakkan daripada terjebak di dalam barisan yang panjang, gunakanlah akses internet dan lakukan transaksi anda secara online.

2. banyak kelebihan akan diperoleh apabila melakukan transaksi secara online, masa, keselamatan, tenaga dan kos untuk bergerak dapat dijimatkan. banyak pilihan pada hari ini, maka anda wajar mengambil langkah yang bijak dalam pengendalian urusan kewangan secara bulanan ini.

3. hari ini juga merupakan hari terakhir aku di sini sebelum terbang ke langkawi esok pagi untuk bercuti. percutian kali ini hanya melibatkan aku dan cik farah. kos adalah dibawah tanggungan sendiri. kalau ada sponsorship memang la best, atau kalau lebih ramai juga pasti lebih menarik tetapi tak per, banyak masa lagi dan percutian seterusnya boleh dirancang dengan lebih kemas lagi.

4. pesanan kepada kawan-kawan blogger, silalah respond kepada tag yang dicadangkan oleh chekgu banihassim. aku pun nak tau juga apa pandangan nkorang sume terhadap aku..hheheh...macam nak muhasabah diri la pula...mata manusia ini berbeza-beza jadi pandangan pun tak sama...

5. selamat menjalankan tugas dan selamat berjuang pada rakan2 di 24 ahad ini.. hari isnin buatlah laporan masuk dalam blog masing-masing ok...nak juga tau apa perkembangan hari sukan...

have a good day people!

2 comments:

Faris Ibrahim said...

yup!
bijak2 bayar online..
Jimat masa..
Oo..so hari ni anda kaya lah kan?
Masuk gaji tu...Huish..esok bercuti?Best tu...

Sy pkai Nikon D80. Udah lama dah..

Linda said...

saya baru nak belajar pakai dslr..selama ni pakai manual saja bah..