Tuesday, April 21, 2009

tag chekgu banihassim

10 perkara tentang orang yg TAG bjorx:

1. dia cikgu kat 24
2. dia macam rajin, dedicated and committed buat kerja
3. dia punya blog interesting
4. dia ni mulut boleh tahan laser jugak, tapi tak kisahla sebab orang mulut laser ni memang best
5. dia macam tak de awek, tapi aku rasa dia buat senyap jer nak cover
6. dia ni sporting skit layan akak2 walaupun aku tak kenal dia dengan dekat
7. dia penglipurlara kat 24
8. dia pengganti adik abang besaq yang dah berhijrah (kan cik farah, dia ni ganti kitala layan abang besaq)
9. dia ni cute juga cuma kena jaga makan biar tak makin lebar.hehe..
10.dia ok


10 perkara tentang diri bjorx:

1. aku suka baca buku, tak kisahla ape jenis buku, dari yang ilmiah sehingga yang tak ilmiah
2. aku suka photography, la ni aku tengah gila slr digital camera, aku nak beli nikon d90 tahun ni..sape2 tau ade orang nak let go body nikon d90, inform kat aku...second hand pun aku tak kisah.
3. aku suka travel, tak kisahla dalam malaysia ke luar ke..janji g jalan
4. aku suka exercise, aerobic ke, berenang ke...apape exercise untuk memaintainkan kesihatan dan body...akak memang suka!
5. aku suka hot tea, coffee, chocolate and good food
6. aku suka mendengar daripada bercakap
7. aku suka 'changes' for me life is more interesting when changes come. life will develop and be more dynamic
8. aku suka gi makan dan lepak dengan kawan2..
9. aku tak pandai nak membodek
10. aku suka bekerja dan orang suka ambil kesempatan mengkulibatakkan aku buat keja..

1. Letakkan gambar profile anda.









2. Terangkan apa maksud gambar itu?
itu gambar aku la..inilah wajah sebenar akak..


3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?
gambar ni paling cool..so aku letak gambar ni.


4. Tag 5 lagi blogger
aku nak 6...tak kira..

1. cik farah
2. chekgu banihassim
3. princess damia
4. muslimah solehah
5. ibn hajar
6. sedi73



adakah aku telah menjawab tag mengikut spesifikasi yang ditetapkan?
kalau ada apape kemusykilan sila panjangkan, aku akan cuba menjawab.
terima kasih.

5 comments:

chekgu Bani Hassim said...

pandai je ko jawab tag...
tak susah kan??

huhu...
sorila aku tak terlayan dan tak tertegur ko...
aku cukup bz rohani dan jasmani dalam 2 minggu nih..
takde org nk incas. so, takleh nk harapkan sesapa..

kawan2 yg terdekat je la nk mintak tlg...

abg besaq ni kalau korg ade lagi, takde la sekamcing skrg aku ngn dier...

dier kan dah ade kawan paling kamcing dier...ustaz tu...

erm...ko suke exercise ek?? patutlah menten keding tu...hehe..

kwn baik ko tu tak suke bersenam ke??
sbb tu saiz tak same kan??

lariikkk...
hahaha

Muslimahsolehah said...

haaahaaa..bagus gak cik lin komen si Bh..haha..dia tuh pandai ckp org..dia tuh ape kurgnye...nak ngadu nih.. cik farah...BH ngata ko

Linda said...

ahaha! cik farah kalau ada geng aerobic tetap maintain...

so turn nko la pulak jawab tag aku yea..

chekgu Bani Hassim said...

eii..teruknye kak hani...
kuat ngadu...
minah pot betol laa...
hahaha...

dulu kat skola slalu ngadu ngn cikgu ek??
huhu

CIK FARAH said...

Aku tak leh kurus sbb genetik ler... Aku dah buat mcm2 tetap mcm ni.. lagi satu yang salah ialah nafsu makan aku memang tak leh kawal.. aku dah buat mcm2 tak jalan gak...

Ko BH tak kan poco2 ye.. buat ler cara lelaki sikit.. moga2 kempis perut tu!!!!