Thursday, April 2, 2009

khamis

1. hari ini hari terakhir p&p untuk semester ini. minggu hadapan adalah study week. ini bermakna minggu hadapan tiada p&p dan semua pensyarah perlu berada di pejabat untuk bertemu dengan pelajar sekiranya memerlukan tunjuk ajar sebelum menduduki peperiksaan.

2. bagi aku pulak, subjek dinamika kemahiran ialah subjek wajib tiada peperiksaan maka tiada pelajar yang akan datang berjumpa aku la tu maknanya..so next week memang minggu yang panjang sebelum xm.

3. menjaga xm disini dibayar so tak kisahlah kalau kena jaga xm. alah macam kita jaga xm icsa cik farah...depa bayarkan. so kat matrik pun sama juga. cuma depa pakai pensyarah tak perlu ambil orang luar. seminggu jaga dapatla dalam 2 3 ratus rm.

4. minggu depan potluck depa buat nasi lemak(macam tak de menu lain) so aku kena goreng kacang ja. makanan lain aku pun tak pasti lagi.tapi tak boleh lawan potluck kat 24, laksa johor kak yati, caramel kak bibi, laksa penang cik farah, spagetti shadi..uhh...sedapnya.

5. asyik ingat makan ja...aish...tak boleh begini bah! gumuk nanti ..nkorang tak buat potluck ka?

5 comments:

CIK FARAH said...

Wah2 kat sini jarang potluck kiranya kalau nak buat baru ada... Tapi baru2 ni kami buat gak spegati cikgu pra tu masak, kat sini kalau makan tu order mamak or ada sorang cikgu lelaki tu masak nasi byraini kiranya kalau kat restoran syed 9 tu kalah ler...

Muslimahsolehah said...

pelajar cuti...lecturer tak cuti..anak murid cuti..xikgu cuti..hehe

princess damia said...

salam..
tadi kami wat potluck tau..
kak lin wafa; rebus nasi impit..
hani bawak spaghetti..
aku bawak kuah lontong n rendang ayam.
kak maria belanja air nescafe pak mahat..
amacam..? best tak menu?
heheheheeh

bjorx said...

ish ..hang saja ja...shadi buat aku terliuq!

CIK FARAH said...

Ala saja nak jeleskan kau... tapi kalau aku ada pasti aku belikan satay kajang untuk korang tu ler sapa suruh tak ajak aku sekali....