Friday, April 17, 2009

esok balik

1. gembiranya hatiku hari ini, kerana esok i balik kampung. heheheh....mengalahkan hari raya...rindu kat kampung halaman...kalau dulu duduk di shah alam tak de perasaan rindu nak balik mana-mana pun..kena duk pulau, haa...rasakan!

2. hari ini, hari terakhir peperiksaan, maka bergembiralah semua rakyat kml.

3. cik farah, kita berjumpa 24 april ni.

4. shadi, hani, k lin, hazren, abang besaq, ustaz, k shidah n k mira, kita jumpa minggu depan yea.

5. have a good day people!

6 comments:

CIK FARAH said...

OK cik lin aku tak sabar dah ni... Dalam 2 3 hari ni aku asyik tersenyum je coz dapat pelepasan untuk 25hb wah2 tak sabar nak meronggeng ni!!!!!

Chekgu BaniHassim said...

mcm melepaskan burung dari sangkar emasnye...
hehe...

sirih pulang ke gagang...

Muslimahsolehah said...

cik lin ngan farah..dtg ler..hari sokan kitorg nanti 26 nih..pastu kite gi bowling ker..heheh

princess damia said...

yeah yeah...
tak sabar tunggu ko nih...
cepat ar...
jgn lupe coklat utk aku dr langkawi tu tau..
hehehe...
nak jugak...

Ibn Hajar said...

Belila apa apa yang tak pernah kami nampak sebagai ole ole hi hi

amsweet said...

cedih.....lin dah lupa akk.....
tp....wuaaaaaaaaa.....nak wat cam nerr....org dah lupa kita.....