Tuesday, April 7, 2009

mesyuarat

1. hari ni hari yang paling panjang.. ada 4 mesyuarat perlu aku hadiri.
a) 9.30 pagi mesyuarat minggu pengurusan pendaftaran pelajar baru program satu tahun sesi 2009/2010. bulan 5 ni sem baru bermula, maka budak baru daftar masuk...so banyakla perkara yang perlu diuruskan. seminggu orientasi..pastu majlis perasmian penutupan..aku jawatankuasa protokol tetap dan berpencen katanya.

b)1.30 petang mesyuarat jawatankuasa kerja KAKOM 2009. KML juara 3 tahun berturut dalam KAKOM ni...so aku pun nak turut serta dan mengetahui dengan lebih mendalam kehebatan KML...3 tahun beb juara...satu malaya...ape rahsianya? tugas aku menguruskan tiket pelajar dan pensyarah serta pengurus pasukan bola tampar..katanya...macam ada sumpahan la pula dengan bola tampar ni...sejak dari sekolah lagi..hhuhu..

c)2.30 petang mesyuarat jabatan sastera dan ikhtisas.ini aku bertugas mencatat minit.

d) 3.30 petang mesyuarat jawatankuasa jadual waktu...aku rasa aku dah terkena badi buat jadual waktu masa kat sekolah...sampai sini pun terjebak juga dengan jadual waktu.tapi kat sini jadual waktu orang dari jabatan matematik dan sain yang buat so sistematik la...depa buat semua...aku bagi maklumat dan data saja mengenai unit aku...then semak la..kot2 ada clash dengan kelas lain..yang penting kena fight lokasi kuliah, dewan kuliah yang penting!


2. minggu ni minggu mesyuarat. minggu depan minggu exam. minggu lagi satu aku bersantai di langkawi dengan cik farah! lamanya....cuti ...bilala nak cuti...aku nak balik!

8 comments:

chekgu Bani Hassim said...

hehe...
relaks...tak lame lagi tu...

Muslimahsolehah said...

meeting la kamu sebelum kamu di meetingkan..hehe

Linda said...

letih....mata aku macam berpinar2 ja semalam..

CIK FARAH said...

Tak pe cik lin nanti ujung bulan kita meeting kat lkawi plak...

Faris Ibrahim said...

Meeting??
Bes ape...duk diam jer..Jgn ckp bnyk..
Hehehee...Tapi sy fhm kak,kalo sehari smpai 4miting..
Memang memualkan..

Linda said...

itula pasal...aku pening2 lalat lagi nih...meeting duk diam tak pe dik, ni meeting kena tunggu giliran pastuh present plak...aduh...

betul cik farah, minggu ni tiap2 hari aku tengok calender..

princess damia said...

allooo.. rilex cik lin..
ko kan serba boleh..
setakat 4 meting cam tu takkan ko tak leh handle..
ko kan super women kt 24 dlu..
heheheh..

Linda said...

akak letih, akak sorang kena wat keja...dapat plak bos yang suka membuli!