Wednesday, April 22, 2009

tag sedi73

10 perkara mengenai sedi 73

1. dia cikgu senior kat 24
2. dia consider abang besaq bagi kami yang muda2 ni
3. dia otai kat padang 24, jurulatih bola yang committed
4. dia ni ada angin..kalau angin ok..semua ok..kalau angin tak ok datang, paham2 je la..
5. dia pandai cari duit..hehhe...senang nak belanja kami makan...
6. dia suka gak p jalan2 cari makan..
7. dia cikgu kesayangan mama jem
8. dia cikgu tahun 6 yang popular
9. dia garang tapi baik hati
10. dia macho jugak, tapi perut nak kena jaga la...kalau tak..


no hard feeling ok...heheh....ini ikhlas yeaa..

7 comments:

sedi73 said...

thanks linda....you're my best sis..

Linda said...

alamak,kembang hidung aku...hehheh

CIK FARAH said...

Aku sedi???
Mak sedih ni...

chekgu Bani Hassim said...

huhu..
berebut kasih sayang ke??

Linda said...

saja nak manja gedik dengan abang besaq...hang tak pe la...tiap2 hari jumpa dia..kan cik farah?

chekgu Bani Hassim said...

apela yg aku bleh buat ngn sedi..
kalau pompuan leh la aku buat bini ke, takpun tumpang kasih syg ke...
huhu

CIK FARAH said...

Ko tahu tak dia ada adik perempuan tapi aku tahu ko tak pandang adik sedi coz ko nak jadi menantu PK kan BH?