Thursday, April 30, 2009

tea time

1.hujan dan traffic jam terpaksa aku redah demi memenuhi jemputan minum petang daripada kawan2..heheh..bukan jauh sangat pun tetapi kerana hujan dan keadaan trafik, maka aku pun terlewat sedikit.

2. sebenarnya ini kali pertama aku minum petang bersama hazren. kali kedua bersama hani dan shadi. agak janggal pada mulanya tapi semuanya berjalan lancar.tak de la end up senyap..boleh berkomunikasi kerana mengongsi beberapa perkara.

3. cuma bezanya dulu dengan cik farah, kak lin dan kak fidah. kawan lama dan kawan baru.kawan ni macam-macam. ada yang sesuai ada yang kureng skit.untuk mengenali kawan aktiviti makan2 perlu diadakan. kerana melalui perbualan kita boleh mengetahui serba sedikit latarbelakang atau profile seseorang.

4. bersembang atau berbincang mengenai sesuatu isu boleh memberi gambaran awal mengenai seseorang..it takes time to really know a person..and you may discover whether this person suits you o not..some people are meant to be friend, and some acquaintance,some colleague or associate..well it depends on you

5. friend according to merriam-webster online dictionary;a person who has a strong liking for and trust in another..really close friends who like to do everything together and are always sharing secrets..

6. bak kata orang putih;

"Wine improves with age - I like it the older I get."
Anonymous





5 comments:

CIK FARAH said...

Mcm tak caya je korang mkn roti tu je terutamanya si HAZREN...

Chekgu BaniHassim said...

jgn cepat tak caye farah..
haaahhaaa...

erm...
apsalla ko amik gmbr aku angle tepi...
sungguh tak fotogenik...
aku tak smpt nk menguruskan diri aku..huhu...

ape pon, kite kasi itu farah jeles...
kite makan ramai2 kat sini, dier musti jeles punye laa...

bjorx said...

ahahhaha...

princess damia said...

ayoyo.. byk nye pic aku dlm post ko kali nih.. segan mak.. mujur posing ok gak.. hehehhe.. anyway, nice meeting u that day..

Muslimahsolehah said...

alamaks...gmbrku..tersipu2 malu wehh...hahaha