Sunday, May 10, 2009

ahad mppb

1. hari ini hari pertama mppb di kml. suasana agak sesak di awal pagi. ramai betul manusia. ramai pelajar perempuan yang mendaftar berbanding dengan pelajar lelaki.

2. disebabkan keadaan kesihatan yang kurang memuaskan, aku tak de mood nak layan mppb. tak excited sebab hidungku tersumbat, suhu badan yang tinggi menyebabkan aku teringat bantal di rumah. ditambah dengan tekak yang kering serta tenaga yang kurang maka pergerakan pun menjadi agak lembap.

3. keinginan untuk mengambil foto yang menarik juga menjadi perkara kedua. satu perkara yang aku discover, setelah lama meninggalkan slr, aku menjadi lost dalam pencarian subjek menarik. when you look at your surrounding, you do not know what to aim. you are lost in the sea of people. suddenly there are too many people, faces, actions and you re not sure which to focus.

4. the uncertainties that exist, make you hunger for more.

5. suasana di labuan masih sama. cuaca agak panas. perubahan cuaca dan biological clock timing during holidays menyebabkan aku kurang sihat. ahahhaha....alasan la tu..cuti dah abis la wei...waktu untuk bekerja sudah bermula..tiada alasan lagi!

2 comments:

chekgu Bani Hassim said...

selamat kembali...
jgn malas2...
selalu2 la usung dslr baru ko tu...

erm, ko beli kat ne??
takmo tayang gambar barsng baru ko tu ke??
aku jeles btol...

Linda said...

aku beli kat low yat.. 2 3 hari ni sibuk skit..nak upload gambar tak sempat..

hmm...jangan jeles, hang p la beli satu..