Tuesday, May 19, 2009

kampung muslim

kampung muslim
may 13,2009 6.00pm




7 comments:

Chekgu BaniHassim said...

lawa la tuh pic ko...
d90 ko pakai lens lain ke yg asal??

erm...
kalau ko tak kisah, boleh ko kasi tau harga d90 ko???

aku dah lame ngidam nih...

bjorx said...

lawa nko cakap, kalaulah cikgu aku cakap macam tu..ish..

d90kit aku beli rm4k,dapatlense kit 18-105mm, aku beli lense 50mm pastuh aku pakai lense tamron aku yang lama 28-300mm.

jomler join the club..lawatlah website cikgu aku n website kml..cikgu aku punya gambar banyak kat website kml

www.syednasir.com
www.kml.matrik.edu.my

Muslimahsolehah said...

fuh..cantik gmbr...try amik gmbr aku pakai camera ko tuh..nmpk cam artis tak??heheh

bjorx said...

boleh hani, touch up dengan photoshop lebih cun dari artis!

princess damia said...

salam.. tak abis2 si ms ni.. nk kena amik pic dia jer.. abis tu aku ni..? merajuk kang.. da le kata bh aku atk fotogenik.. cedih aku.. huhuhu..

CIK FARAH said...

Sudah ler korang... Lebih baik ambil gambar aku je....

Cik lin nanti kenduri aku kena pakai lawa2 ler nanti ko mesti ambil gambar akukan... Tapi kalau pakai baju tak lawa tak pe coz aku dah lawa dah....

Lagipun cik lin semua gambar aku yg ko ambil mesti aku lebih lawa.. confuse aku...

bjorx said...

hehheh...pandaila hang cik farah...aku tersnap ja...tuh...ahahaha...jumpa disana ok!